Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Friesma State - Grou op 26 april 2017 interview

9.3

Het is er fantastisch. Op de huiskamer waar mijn moeder verblijft is het meer dan dik in orde. De medewerkers hebben zoveel rust over zich en ze doen er alles aan om het voor de bewoners prettig te maken. De medewerker is alleen met een vrijwilliger of een stagiaire en ondanks dat er tijd te kort is komt mijn moeder niks tekort. We hebben met mijn moeder een spannende tijd gehad en als ik vragen had kreeg ik een antwoord en als ze het niet wisten dan gingen gingen ze er achter aan. Ik had het gevoel er niet alleen voor te staan. Dat gaf een warm gevoel en dat vind ik heel belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Friesma State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.