Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State

Tsjerk Hiddesstraat 42 9291 AM Kollum
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State - Kollum op 13 december 2018 Interview

Er is veel te weinig personeel. Op de woonkamer wordt gekookt en dat moet een persoon doen. Op de afdeling van mijn man is er overdag een medewerker op acht bewoners. Hierdoor is er nauwelijks tijd voor mijn man. Onder het personeel is veel ziekte door oververmoeidheid. De verpleging doet erg hun best. Ze gaan met veel liefde om met mijn man. Ik ben tevreden over de kamer. Er zit een keukentje bij. Bij de balie zit in het weekend niemand. Dat vind ik erg jammer. De privacywet wordt te ver doorgevoerd. Op de woonkamer mag niet meer staan wie er koffie en wie er thee drinkt. De bewoners zijn dement, dus aan hen vragen lukt ook niet.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State - Kollum

We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de manier waarop er met uw man omgegaan wordt. U noemt ook een aantal verbeterpunten, zoals een te kort aan personeel. Fijn dat u op deze manier helpt om onze zorg te verbeteren. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.