Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State

Tsjerk Hiddesstraat 42 9291 AM Kollum
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State - Kollum op 21 juni 2018 Interview

Mijn vrouw is tevreden in deze instelling. Vanuit haar kamer heeft ze een mooi uitzicht op de haven van Kollum. Ze vindt het leuk om de pleziervaartuigen te kunnen zien. Mijn vrouw heeft hulp nodig bij toiletgang. Ze moet vaak en kan het slecht ophouden. Ze vindt het vervelend dat ze soms heel lang moet wachten voordat ze hulp krijgt. Ik begrijp dat dit geen onwil is van het personeel, want mijn vrouw is natuurlijk niet de enige. Mijn vrouw heeft het soms heel moeilijk met haar fysieke beperkingen. Ze kan heel emotioneel zijn. Ze heeft er erg veel moeite mee dat we nu door de situatie gescheiden van elkaar moeten leven. Mijn vrouw wordt goed verzorgd en ze krijgt twee keer per week therapie. Mijn vrouw maakt gebruik van een sta-op-hulp bea. Het is een hulpmiddel om op te staan en daarmee kan ze gemakkelijker naar de toilet. Ik heb het personeel gevraagd of we daar thuis ook gebruik van kunnen maken. Ik ben heel blij dat de verzorgsters dat voor mij hebben geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.