Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State

Tsjerk Hiddesstraat 42 9291 AM Kollum
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State - Kollum op 13 december 2018 Interview

Mijn woning vind ik prima. Soms moet ik meerdere keren bellen voordat er iemand komt. Dit gebeurd vaak 's nachts. Ze beloven dan dat ze komen, maar doen het niet. Ik heb dan liever dat ze aangeven dat ik even moet wachten. Dan weet ik waar ik aan toe ben. De communicatie is slecht, ook als het om de medicijnen gaat. Mijn dossier wordt niet altijd gelezen en dan weten ze niet wat er aan de hand is. Er wordt veel georganiseerd. Elke vrijdagmiddag is er een kerkdienst.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State - Kollum

Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling. We vinden het erg vervelend dat u op een aantal punten niet tevreden bent over de ontvangen zorg. U noemt een aantal zaken die volgens u beter kunnen, zoals communicatie. Daar gaan we graag met u over in gesprek. U kunt daarvoor contact opnemen met: sietske holthuis, kwaliteitsverpleegkundige. Sietske.holthuis@znb.nl of tel: 0511-457856.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Meckama State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.