Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Nieuw Mellens - Leeuwarden op 25 januari 2018

7.5

De waardering loopt wat uiteen. De locatie indeling etc is ernstig verouderd. Het welzijn van bewoners is met de vele activiteiten prima op orde, echter er is structureel onvoldoende personeel aanwezig.De medewerkers hebben aandacht voor de bewoners en proberen zowel de zorg als welzijn goed uit te voeren.zijn vriendelijk en kennen de bewoners goed.Opvallend is wel dat er geen eenduidig aanspreekpunt is voor familie. Evaluatie en overleg met familie is onvoldoende. Contact arts en afspraken...tjah..

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Nieuw Mellens - Leeuwarden

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent over de zorg. U geeft aan dat u minder tevreden bent over de communicatie met familie. We nemen dit punt ter harte en gaan graag met u in gesprek om samen te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Wanneer u contact opneemt met Jet Andringa op jet.andringa@znb.nl of op 058-2888 222 maakt zij graag voor u een afspraak met de coördinator zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Nieuw Mellens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.