Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Nieuw Mellens - Leeuwarden op 6 juli 2017 interview

8.2

Ik vind het belachelijk dat de medewerkers de kamers schoon moeten houden. Ze moeten tijd besteden aan de patiënt. Verder doen ze alles wat ze kunnen qua zorg. De bewoners zitten wel eens alleen, omdat er te weinig personeel is. Dit heeft dan ook weer met bezuinigingen te maken. Er is net een virus geweest, waardoor afspraken zijn afgezegd. Verder doen die medewerkers hun best om de afspraken na te komen, maar het kan niet anders. De medewerkers gaan heel lief met mijn man om. Er wordt naar mij geluisterd. Echter tijdens de zorgplan bespreking hebben ze maar een half uur de tijd om de ziekte van mijn man te bespreken. Er wordt dan echt geluisterd. Maar ik kan niet alles vragen, omdat er geen tijd is. Daarnaast hebben ze een grote tuin waarin ze kunnen zitten. Ze hebben een grote huiskamer en een grote keuken. Bovendien is de huiskamer gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Nieuw Mellens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.