Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg - Noardburgum op 19 juni 2016 interview

7.8

Afspraken maken met de medewerkers gaat goed, afspraken worden goed nagekomen. De medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam, als ik hulp nodig heb dan zijn ze er. Wel heb ik regelmatig te maken met invallers, dat zijn vaak jonge meisjes en dat vind ik niet zo fijn. Er wordt goed geluisterd. Als ik een vraag heb dan luisteren ze naar me en als ik mijn verhaal kwijt moet dan zijn ze er ook voor me. Ik ben heel blij met de accommodatie, mijn kamer is mooi, de omgeving is prachtig en er is veel te doen, bijvoorbeeld knutselen, schilderen, helpen in de tuin en nog veel meer. Ook gaan de bewoners allemaal leuk met elkaar om. De behandeling is goed, de zusters en begeleiders doen het allemaal erg goed! Ik word goed op de hoogte gehouden van alles wat ik moet weten, dat gaat allemaal prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.