Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg - Noardburgum op 19 juni 2016 interview

7.7

De medewerkers gaan goed met me om, ze zijn behulpzaam. Als ik iets nodig heb dan staan ze voor me klaar. Ze luisteren ook goed naar me als ik een vraag heb. Als ik iemand nodig heb om even mijn verhaal te doen dan kan ik ook bij ze terecht en luisteren ze echt naar me. Afspraken maken gaat goed, ik kan echt merken dat de medewerkers hun best doen om afspraken altijd na te komen. Ik ben blij met de accommodatie, de omgeving is mooi en mijn kamer is ook mooi. Je kan hier knutselen en in de tuin werken, op dat gebied is er veel te doen maar daar heb ik geen interesse in. Ik zou graag willen dat er wat meer werd georganiseerd op het gebied van spelletjes. Het eten is hier erg goed. De behandeling van de zusters is goed maar over de artsen ben ik niet tevreden. Ik ben hartpatiënt en de arts zei dat als er iets met mijn hart zou gebeuren, hij mij dan niet zou reanimeren, terwijl ik wil dat hij dat wel doet. Ik word goed geïnformeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.