Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg - Noardburgum op 19 juni 2016 interview

7.0

Er wordt goed naar me geluisterd. De meeste medewerkers staan open voor vragen, die kan je alles vragen. En als ik gewoon even iets kwijt moet dan kan ik ook bij ze terecht. De meeste medewerkers gaan keurig, netjes, fatsoenlijk en vriendelijk met me om. De artsen denken wel altijd dat ze gelijk hebben. Als je een klacht hebt dan weten de artsen het zo te verdraaien dat ze weer gelijk hebben. Er is hier 1 verpleger op 7 bewoners, dat is erg goed, ik hoef nooit lang te wachten als ik iemand nodig heb en ze nemen echt de tijd voor me. Afspraken maken gaat redelijk, ze proberen afspraken altijd wel na te komen maar dit lukt niet altijd. Het gebouw is oud maar wel goed. Ik heb een mooie kamer met een aparte slaapkamer, volgens mij ben ik de enige in huis die een aparte slaapkamer heeft. Er wordt veel georganiseerd, je kan altijd iets doen als je wil. Het eten is erg goed, altijd vers. De behandeling van de verpleging is goed, over de artsen ben ik minder tevreden. De pijnbestrijding stelt niets voor, ik krijg alleen een aspirientje en dat helpt totaal niet. Ik heb niet het gevoel dat de artsen me echt proberen te helpen. Ik word goed geïnformeerd, als ik iets moet weten dan krijg ik het te horen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.