Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg - Noardburgum op 19 juni 2016 interview

7.8

Er wordt heel goed naar je geluisterd hier. Als ik een vraag heb of ik wil iets bespreken dan nemen de begeleiders echt de tijd voor me, dan komen ze naar mijn kamer om een gesprek te voeren. Ze zijn er echt voor je. Ze zijn ook allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Afspraken maken gaat ook prima. Ik maak zelf vooral afspraken met de maatschappelijk werkster en dit gaat altijd goed. Met andere medewerkers maak ik niet veel afspraken. Met de accommodatie had ik in het begin nogal wat problemen, ik kom zelf van het platteland, met grote open weilanden en hier is het allemaal bos om me heen. Dat vond ik in het begin niet prettig. Inmiddels ben ik gewend en voel ik me goed hier. De omgeving is mooi. Het eten is hier erg goed, het wordt in de huiskamer op de afdeling vers gekookt, met verse producten. Het gebouw is best oud maar daar heb ik geen last van, alleen mijn kamer is vrij klein maar dat vind ik niet erg. De behandeling is prima, ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad. Ik word goed geïnformeerd, er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.