Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg - Noardburgum op 19 juni 2016 interview

7.7

Ik kan het hier aanraden. Er is veel flexibiliteit. Het eten vind ik goed, maar ik ben dan ook een gemakkelijke eter. Je wordt goed op de hoogte gehouden van activiteiten met informatieborden, er komt ook een krantje. Iedereen heet een eigen kamer, sommige zijn wat groter dan andere. Ze zijn allemaal op de begane grond. Ik hoop dat dat zo blijft bij de nieuwbouw. Ik zou niet graag in een flatgebouw zitten. De medewerkers doen hun best. Sommige zijn wat vriendelijker dan andere. De medicijnen en de zorg zijn goed geregeld, dat is belangrijk. Wat ik erg goed vind is de medische post, er is een huisarts en een erg goede tandarts die al veel mensen heeft geholpen aan een goed gebit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.