Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg - Noardburgum op 19 juni 2016 interview

Ik kom hier graag bij mijn familielid. Het lijkt mij een goede plek voor mensen die niet meer thuis kunnen wonen. Het ligt hier wel wat afgelegen. Er komt meen ik wel een bus in de buurt, maar ik ga altijd met eigen vervoer. Vooral de sfeer is goed, dat vind ik heel belangrijk. Je kan het hier gemakkelijk gezellig maken, iets lekkers kopen in het winkeltje, op een terrasje gaan zitten, medewerkers zijn vriendelijk. Er is ook een soort café dat door vrijwilligers wordt geleid waar je alcoholholvrije drankjes en snacks kan krijgen. Wanneer je komt maakt het personeel niet uit. Als ’s avonds de hoofdingang dicht is lopen ze even met je mee om de zij-ingang open te maken. Geen probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Toutenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.