Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Harenshuus - St.-Annaparochie op 11 januari 2017 interview

7.2

Op zich vind ik het een heel mooi huis. De kamers zijn mooi en ruim. Alles wordt goed schoongemaakt. Met oog op de zorg zijn we niet altijd tevreden en lopen wij weleens tegen dingen aan. Als er een andere medewerker aanwezig is van een andere afdeling, wordt niet altijd het behandelplan van mijn moeder erbij gepakt. De verzorgers houden zich niet altijd aan de afspraken rondom de persoonlijke verzorging van mijn moeder, zoals het aantrekken van steunkousen en schone kleding. Er wordt wel heel veel gedaan aan de dagbesteding. De verzorgers gaan goed met mijn moeder om. Ze zijn in grote lijnen wel heel lief, zorgzaam en ze staan open voor vragen. De informatievoorziening is duidelijk en activiteiten worden wekelijks aangegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Harenshuus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.