Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Westerpoort - Franeker op 8 juni 2017 interview

7.3

Ik vind dat er te weinig personeel is. Er is weinig tijd om zomaar een praatje te maken. Als ik op bezoek ben en het is onrustig dan is één man personeel te weinig op de groep. Soms gaan ze dan ook even van de afdeling weg. Ik wacht altijd met weggaan bij mijn man, totdat er weer iemand van de verpleging aanwezig is op de groep. Afspraken met doktoren en verpleging zijn goed. Periodiek wordt er een afspraak gemaakt om alles door te spreken en daar nemen ze de tijd voor. Er is een mooie grote, gezamenlijke huiskamer. Het is gezellig ingericht en de sfeer is ook gezellig. Mijn man zit met zeven anderen in de groep. Hij heeft wel een eigen grote eenpersoons slaapkamer. Bij mooi weer kunnen ze ook buiten zitten. Ik kan mijn man bezoeken wanneer ik wil en op elk tijdstip.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Westerpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.