Waardering van Norschoten, locatie Drostendijk - Barneveld op 22 november 2017 interview

Mijn vrouw moest eigenlijk naar een afdeling voor NAH-patienten, maar die hebben ze hier niet. Als iemand wel de juiste indicatie heeft, zou ik het aanbevelen. Mijn vrouw was niet één van de makkelijkste. Ik had het idee dat als mijn vrouw iets niet wilde, de verzorgenden haar lieten zitten. Ik vond dat niet terecht. Ik vond dat ze mijn vrouw meer hadden mogen pushen. Het gebouw is heel nieuw. De kamers zijn groter gemaakt. Mijn vrouw had een eigen badkamer. Ik vond dat allemaal perfect. Het totale plaatje vond ik niet verkeerd, maar naar mijn idee konden de verzorgenden niet goed overweg met NAH-patiënten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Norschoten, locatie Drostendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.