Waardering van Norschoten, locatie Elspeet - Elspeet op 22 november 2017 interview

Ik vind de zorg wisselend. De ene keer zit mijn moeder er netter bij dan de andere keer. Maar dat ze goed verzorgd wordt, vind ik het belangrijkste. De omgang van de medewerkers vind ik ook weer verschil in zitten. De een vind ik meer aandacht geven dan de ander. Als er iets is, dan zijn ze wel alert. Ze houden rekening met wat mijn moeder gewend was. Ze kan bijvoorbeeld naar de kerktelefoon luisteren op de zondag en ze hebben een keer in de week zingen, waar ze eventueel naartoe kan. Als er iets is met mijn moeder, dan wordt dat aan mij doorgegeven en wat ze er mee gaan doen. Ze hebben een hele mooie, grote gezamenlijke huiskamer met makkelijke stoelen en een mooi uitzicht. Dan is er ook nog een aparte eetkamer met een keuken waar alle dagen vers gekookt wordt. De bewoners mogen mee helpen in wat ze kunnen. Mijn moeder heeft een woonkamer met een keukentje, een aparte slaapkamer en ze heeft haar eigen badkamer. Ik vind het best groot voor een persoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Norschoten, locatie Elspeet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.