Norschoten, locatie Elspeet

Gerrit Mouwweg 93 A t/m W 8075 AH Elspeet
Deze locatie is onderdeel van Norschoten

Waardering van Norschoten, locatie Elspeet - Elspeet op 20 juli 2017

Dementie

Wij bezoeken wekelijks onze (schoon)zus die een heftige vorm van Alzheimer heeft. Zij bewoont een eigen appartement maar heeft 24 uur zorg/begeleiding nodig. Ze gaat daarbij drie dagdelen naar de dagbehandeling van Oranjehof.De verpleging gaat heel liefdevol met haar om en houdt ons op de hoogte van al haar wel en wee. We werken goed samen. Ook al is zij qua leeftijd veel jonger(67 jaar) dan de andere bewoners, ze voelt zich er thuis. Ze laat merken dat ze blij is met haar plek in Elspeet. Ze vraagt voortdurend of ze daar kan en mag blijven. Haar gedrag is zorgelijk. Ze eet slecht en daar doet de verpleging alles aan om dit te verbeteren. Ze is ook heel onrustig en er moet op gelet worden dat ze niet wegloopt. De verpleging doet de nodige moeite om te voorkomen dat ze er tussen uit glipt. De gesprekken die de verpleging met haar voert waar wij bij zijn getuigen van de nodige professionaliteit. Kortom, we zijn erg tevreden over de plek waar onze (schoon)zus verblijft. Al beseffen we ook dat naarmate de Alzheimer heftiger wordt een plek in een gesloten inrichting in de toekomst nodig kan zijn. We zijn ook heel blij dat een vriend van haar 1e contactpersoon wil zijn. Hij woont veel dichter in de buurt dan wij als familie bij wie ook enkele chronische ziekte`s een rol spelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Norschoten, locatie Elspeet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.