Norschoten, locatie Klaverweide

Klaverweide 1 3773 AW Barneveld
Deze locatie is onderdeel van Norschoten

Waardering van Norschoten, locatie Klaverweide - Barneveld op 21 juni 2018 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben heel tevreden over de verzorging die ik ontvang. Men is professioneel maar ook sociaal en dat vind ik heel belangrijk. Ik hoorde laatst een opmerking dat men tegenwoordig professioneel bij de bewoner moet zijn, dus niet een grote afstand tussen bewoner en verzorgende. Een arm om je heen van een zuster/broeders is soms heel fijn. Het team rouleert met andere woningen en dat werkt naar mening heel goed. Ook bij ziekte wordt er geprobeerd het vanuit het team op te vangen. Dus alle verzorgende zijn goed op de hoogte van de bewoners en dat is handig als er toch een uitzendkracht moet komen. Ik ervaar het contact met de medewerkers als zeer prettig. Bij verzoeken van mijn kant wordt hier zoveel mogelijk aan voldaan. Ieder half jaar wordt ook mijn zorgplan geëvalueerd wat ik zeer prettig vind. De zusters/broeders doen echt hun best om het mij naar de zin te maken en dat lukt ze wat mij betreft heel erg goed. Ondanks dat het gebouw nieuw is zijn er wat verbeterpunten zoals een deur die voor de helft voor de keuken zit of ik die vanaf de buitenkant niet open krijg. Een douche waar ik met mijn hulp weinig plek heb. De huiskamer is aan de krappe kant omdat alle bewoners in een rolstoel zitten. Alhoewel het personeel hier wel weer een oplossing voor heeft gevonden. Een overkapping bij de hoofdingang die mini is en met een grotere overkapping zou men droog binnen kunnen komen. Verder is het natuurlijk een mooi en keurig gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Norschoten, locatie Klaverweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.