Waardering van Norschoten, locatie Kweekweg - Barneveld op 21 februari 2018 interview

7.3

Ik zie dat mijn man vaak onder de douche is geweest en dat hij niet lang in een natte luier rondloopt. Dat doen de verzorgenden echt netjes. De omgang vind ik ook wel goed en persoonlijk. De verzorgenden maken een praatje en komen erbij zitten als het even niet goed met mijn man gaat. Ze brengen weleens een kopje koffie of thee. Ze proberen de zorg zo goed mogelijk aan te laten sluiten. Ze luisteren aandachtig als mijn man wat wil vertellen. Ze luisteren altijd wel naar mijn vragen of verzoeken. Meestal schijven ze het meteen op, maar door de hectiek kan het zo zijn dat ze het vergeten. Als ik vraag of de dokter langs kan komen, dan regelen ze dat. De accommodatie vind ik prima. Er is een mooie tuin. Je kunt daar goed wandelen en zitten. Mijn man heeft een grote slaapkamer. Er worden ook elke dag spelletjes gespeeld. Dat vind ik heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Norschoten, locatie Kweekweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.