Waardering van Norschoten, locatie Kweekweg - Barneveld op 22 november 2017 interview

7.7

Mijn zoon ziet er altijd schoon en netjes verzorgd uit. Ik vind alleen dat ze lang wachten met medische zorg om bijvoorbeeld met hem naar het ziekenhuis te gaan. Ik heb dit ook aangegeven. Ik ga er namelijk van uit dat de medewerkers meer weten dan ik. Daar wil ik op kunnen vertrouwen. Mijn zoon is afhankelijk van de zorg en dat gaat heel goed. Hij soms wel eens onrustig en dan zorgen ze er voor dat hij weer tot rust komt. Als er iets mocht voorvallen, dan lossen de medewerkers dit op. Daar spelen ze goed op in. We hebben onlangs een gesprek met het hele team en de EVV-er erbij gehad, waarbij de situatie van mijn zoon is besproken. Hij is namelijk na een operatie heel erg opgeknapt en ze gaan iets tegen de verveling doen. Dat vinden we heel fijn. Mijn zoon heeft een mooie, grote kamer met grote ramen een bed twee smalle kasten en een wastafel. Voor de kasten had ik graag meer ruimte voor de kleding gewild.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Norschoten, locatie Kweekweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.