Waardering van Norschoten, locatie Kweekweg - Barneveld op 11 november 2017 interview

Over het algemeen is de kwaliteit van de verzorging heel hoog. De medewerkers gaan creatief met de dingen om. Er wordt bijvoorbeeld nu ook in de avond gedoucht. Dan is er meer tijd voor. Mijn broer woont in een woning, waar altijd vers gekookt wordt. Dat geeft een huiselijk gevoel. Er wordt in de avond altijd koffie gedronken met de bewoners. Bezoekers kunnen dan ook aanschuiven. Op de afdeling van mijn broer wonen bewoners tot vijfenzestig jaar. Mijn broer heeft een ruime kamer. Die is ingericht zoals hij dat wil. Mijn broer gaat naar de zorgboerderij en een oud-werkgever, waar hij wat klusjes doet. Dat vindt hij geweldig. Dan heeft hij nog contacten buiten de instelling. Ik denk dat deze instelling het ook zo goed doet, omdat er veel vrijwilligers zijn. Er zijn ook scholen in het dorp die nog een maatschappelijke stage doen, bijvoorbeeld bij de avondvierdaagse. Dat zorgt ook voor verbinding tussen de instelling en het dorp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Norschoten, locatie Kweekweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.