Nusantara, locatie Patria

Ceintuurbaan 281 1402 HM Bussum
Deze locatie is onderdeel van Nusantara

Waardering van Nusantara, locatie Patria - Bussum op 22 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Alle afspraken komen ze na. Maar als het gaat om de zorg, dan kan dit beter. Dit heeft meer te maken met het volgende. Ze stemmen het onderling niet goed met elkaar af. De één volgt de instructies wel op en de ander niet. Dit is verwarrend voor mijn moeder. Ik twijfel soms of ze de optimale zorg krijgt of dat er wordt bezuinigd. Vroeger kreeg ze fysiotherapie, dat vergoed werd door de verzekeraar. Nu krijg ze fysiotherapie van Patria zelf. Maar dit is echt minimaal. Ik denk dat het te maken heeft met minder budget, dan dat ze minder fysiotherapie nodig heeft. Dit geldt voor meerdere therapieën. De meeste zijn heel erg lief tegen haar. Maar bij een enkeling weet ik het niet. Ik word door haar eerst verantwoordelijk verzorgende op de hoogte gehouden. Als er iets is met mijn moeder is, dan belt ze mij. In het multidisciplinair overleg wordt er wel goed naar mij geluisterd. Ik kaart altijd wel eens iets aan. De volgende keer merk ik dan, dat er iets mee wordt gedaan. Als er iets nodig is qua faciliteiten bijvoorbeeld een rolstoel of een goed bed, dan is het er gewoon. Ik laat haar goed achter. Ik ga niet met een vervelend gevoel weg, dat het hier een bende is. Ik merk dat er te weinig mensen rond lopen. In de zomer is het ontzettend mooi weer, dan verpieteren de bewoners in hun kamertje. Er is geen tijd voor ze om naar buiten te gaan.Ik vind dit jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nusantara, locatie Patria? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.