Nusantara, locatie Patria

Ceintuurbaan 281 1402 HM Bussum
Deze locatie is onderdeel van Nusantara

Waardering van Nusantara, locatie Patria - Bussum op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken, die gemaakt worden aan de hand van het multidisciplinair overleg of zorgplan, worden nagekomen. Algemeen gaat het goed, maar af en toe zijn er dingen die zorgelijk zijn. Wat mij betreft kan dat beter. Ik let op zijn uiterlijke verzorging, schone kleiding of zijn gebit goed wordt schoongehouden. Ik denk dat het niet altijd even zorgvuldig gebeurt. Er wordt niet altijd rekening gehouden met de dieetvoorkeuren van mijn vader. Ik geef dat aan, maar vervolgens merk ik dat hier geen rekening mee wordt gehouden. Maar dit kan liggen aan de interne communicatie onderling. In mijn ogen gaan ze heel liefdevol met mijn vader om. Er is voor elke bewoner te weinig tijd om een stuk persoonlijke aandacht te geven. Dit zie ik niet alleen bij mijn vader, maar overal. Ik word per telefoon of tijdens mijn bezoeken daar op de hoogte gehouden. In de overleggen die er zijn, word ik ook op de hoogte gehouden. Het is er vrij kleinschalig en beschermd. Een groot voordeel is, dat bewoners een eigen kamer hebben die ze niet hoeven te delen. Bewoners hebben ook een eigen badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nusantara, locatie Patria? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.