Nusantara, locatie Rumah Saya

Klein Hattem 34 7339 HJ Ugchelen
Deze locatie is onderdeel van Nusantara

Waardering van Nusantara, locatie Rumah Saya - Ugchelen op 21 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Er zijn meer mensen die mijn vader verzorgen, de zorg is intensiever. Ze zijn makkelijker bereikbaar. Iedereen is op de hoogte van de situatie en dat vind ik erg prettig. Ik vind het fantastisch hoe hij opgevangen wordt. Ze denken mee vanuit zijn belevingspunt. Ze gaan goed en makkelijk met mijn vader om, ze maken grapjes en doen gezellige dingen met hem. De medewerkers zijn gevarieerd qua leeftijd en opleiding, maar iedereen is hartelijk. Ze hebben mij op de hoogte gesteld van een voorval, ze hebben mij eerlijk verteld wat er gebeurd was. Dat kan ik heel erg waarderen. De informatie komt nu wat meer naar mij toe. Als ik gebeld word dan kan het van alles zijn, ik schrik dan wel. Misschien zou het handiger zijn om een ander nummer te gebruiken voor de dagelijkse dingen. Is het niet dringend of urgent, heb ik liever dat ze mailen en dit doen ze nu gelukkig ook. We hebben regelmatig overleg, daar kunnen wij alles bespreken. Dat loopt goed. Er wordt goed geluisterd en doorgevraagd, wij kunnen daar echt ons ei kwijt. Tussendoor kan je ze altijd bellen, dag en nacht. Nu mijn vader wat meer last krijgt van incontinentie, mag het schoonmaken beter op de kamer. De gemeenschappelijke huiskamer is wel netjes. De accomodatie zoals het er uit ziet, vind ik leuk ingericht, huiselijk en warm. Er wordt echt goed naar de mens gekeken achter de patiënt. Ik heb nu een lijst (cliëntprofiel) liggen wat ik in kan vullen over het verleden van mijn vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nusantara, locatie Rumah Saya? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.