Omring, De Hoge Hop

Roerdomp 2 1628 AW Hoorn
088-2068910
Deze locatie is onderdeel van Omring

Waardering van Omring, De Hoge Hop - Hoorn op 28 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Toen mijn man voor het eerst hier kwam werd mijn man bij oude dementerende mensen geplaatst, dit was niet volgens de afspraak. Het werd later wel aangepast, maar er werd in eerste instantie wat makkelijk op gereageerd. Ik vind dat de medewerkers op een goede manieren met mijn man om gaan. Qua activiteiten mag er wel wat meer variatie in zitten. De medewerkers luisteren altijd en nemen hier de tijd voor en ze geven ook een bevredigend antwoord. Alle nodige informatie is altijd beschikbaar en ook duidelijk. Ik vind de verblijfsruimte erg klein. Bij binnenkomen van het gebouw ruikt het niet echt fris. Het stinkt er naar "toiletgeurtjes".

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Omring, De Hoge Hop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.