Waardering van Omring, Koggenlandhuis - Midwoud op 1 december 2016 interview

6.8

Ik vind dat er een tekort is aan medewerkers. Daardoor komt het voor dat er maar één medewerker beschikbaar is voor twee afdelingen. De deur van afdeling naar afdeling wordt dan opengezet, zodat de medewerker makkelijk heen en weer kan lopen. Doordat er maar één medewerker werkzaam is over twee afdelingen, is er soms niemand aanwezig op één afdeling. Ik vind dit niet goed. Verder is mijn ervaring met het tekort aan personeel, dat ik niet op bezoek kan gaan bij mijn moeder. Er is namelijk niemand die de deur open kan doen. Verder is de vloer en het tafeltje van de gezamenlijke huiskamer niet schoon. Ik heb dit aangegeven en het is nog afwachten of hier iets mee gedaan wordt. Dit zijn de enige minpunten die ik tot nu toe heb ervaren. Verder vind ik dat mijn moeder goed wordt verzorgd. Mijn moeder is incontinent en dit gaat wel eens fout, maar de medewerkers staan altijd klaar om mijn moeder te verschonen. Verder word ik op de hoogte gehouden per rapportage hoe het met mijn moeder gaat. Dit wordt bijgehouden in mappen die binnen de instelling liggen. De mappen kan ik als mantelzorger pakken en inlezen, ik ervaar dit als fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Omring, Koggenlandhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.