Omring, Lindendael

Koepoortsweg 35 1624 AB Hoorn
088-2068910
Deze locatie is onderdeel van Omring

Waardering van Omring, Lindendael - Hoorn op 21 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het hier koud, zowel op mijn kamer als op de gang. Mijn kamer is lekker ruim met eigen badkamer en toilet. Ik moet weleens wachten, maar over het algemeen word ik snel geholpen. De medewerkers zijn aardig en behulpzaam. Ik krijg van de zuster informatie over de activiteiten, Ze komen het mij ook zeggen als er iets te doen is. Ik ga naar de crea-middag en 1 x per week naar de kookgroep, dan koken wij met een klein groepje onder begeleiding en dan eten we ook met elkaar. Ik doe ook mee met gezamenlijk kruiswoord puzzelen. Ik word geholpen met wassen en aankleden, dat gaat prima. Het eten is heerlijk en lekkere toetjes, er is een kok. Ik woon hier heerlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Omring, Lindendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.