Omring, Nicolaas

Azalealaan 18 1614 SN Lutjebroek
088-2068910
Deze locatie is onderdeel van Omring

Waardering van Omring, Nicolaas - Lutjebroek op 28 januari 2019

Mijn moeder is twee keer achter elkaar gevallen en heeft veel pijn. Een aantal keer gevraagd of er naar gekeken kan worden en of ze in ieder geval pijnmedicatie krijgt. Verzorging stuurt wel een mail naar de arts, maar die reageert vervolgens niet. Gevolg is dat ze nu al een aantal dagen met pijn loopt.Verder zijn voor alle activiteiten, waar zij aan mee zou willen doen wachtlijsten. Gevolg is dat ze niets doet, wat in haar situatie niet echt verstandig is. We hadden juist voor het Nicolaas gekozen, omdat ze daar zoveel activiteiten zouden doen. Geen idee hoelang de wachtlijsten zijn. Ik had van het Nicolaas meer verwacht!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Omring, Nicolaas - Lutjebroek

Ontzettend vervelend dit te horen. Wij hebben inmiddels contact gehad met de betreffende mensen om dit naar tevredenheid op te lossen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Omring, Nicolaas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.