Waardering van Oosterlengte, locatie Old Wolde - Winschoten op 17 mei 2019

5.3

1  Het eten was niet goed ,niet aangepast op de patient (ik vind het ping eten).2 De patient  is 3x vergeten met het eten ,hebben zelf de verpleging moeten vragen om eten.3 Er zijn fouten gemaakt met de medicatie, de patient heef medicijnen gekregen van een ander patient!Met als antwoord: ach het kan geen kwaad het zijn maar vitamine tabletten.4 Wanneer een patient  zijn medicatie om omstreeks 18.00 moet innemen moet men deze niet pas krijgen omstreeks 21.00 na vragen (o sorry vergeten).5 Wat ons het meest stoorde was de avond dat de patient met rasse treden slechter werd in bijzijn van de familie en er niet werd geluisterd naar de familie!Waardoor na ons inziens een te late en incorrecte diagnose is gesteld!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Oosterlengte, locatie Old Wolde - Winschoten

geplaatst op 20 mei 2019

Wij hebben uw waardering gelezen. Wilt u naar aanleiding van uw ervaringen nog een gesprek neemt u dan contact op met Sua van der Molen via 0597 471700.

Bent u of werkt u voor Oosterlengte, locatie Old Wolde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.