Waardering van Oosterlengte, locatie Old Wolde - Winschoten op 1 juni 2016 interview

6.7

Ik vond de zorg een beetje op een laag pitje. Als er klachten waren en er moest een dokter bijkomen, verwees die pas door naar het ziekenhuis na 5 tot 6 weken. Ik heb het een keer gezien dat ze een vrouw hebben laten zitten op het toilet, en dat vond ik behoorlijk lang. De medewerkers gingen met mij wel goed om. Er zaten lieverds bij, maar ook mensen waarvan ik vond dat ze niet in de zorg hoorde. Ze luisterden wel naar mij. Maar dan moet het ook uitgevoerd worden, en dat was niet altijd zo. De afspraken gingen goed. Er was één iemand waar ik met vragen terecht kon. Die geeft het dan weer door, en de uitvoering ontbrak dan. Het moet vertrouwd zijn, vind ik. En ik moet niet steeds hoeven navragen of het al gedaan is. De informatie die ik kreeg, vond ik wel goed. Toen we er nieuw kwamen, kregen we informatie met wat ze allemaal deden. Toen mijn man hier verbleef, waren ze aan het verbouwen. Nu is het bijna klaar. Wat ik helemaal top vond was de fysiotherapie. Zij deden alles wat er in hun vermogen ligt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oosterlengte, locatie Old Wolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.