Waardering van Opella Verpleeghuis De Honskamp - Lunteren op 18 mei 2018 interview

De omgang met de zusters is heel goed. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze komen vaak langs voor een babbel. Ik krijg goeie verzorging. Ze helpen mij met wassen, aan- en uitkleden en douchen. Ze vergeten mij nooit, soms moet je wel een lang wachten, maar dan is het spitstijd. Ik vind het fijn dat ik hier verzorgd wordt, thuis kan echt niet meer. Het geeft hier een stuk rust. Ze luisteren heel erg goed naar mij als ik wat te vragen heb. Ik heb een mooie kamer, lekker ruim en de omgeving is fantastisch. Ik word opgehaald voor de warme maaltijd in het restaurant. Het smaakt anders dan thuis, maar het is wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis De Honskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.