Waardering van Opella Verpleeghuis De Honskamp - Lunteren op 18 mei 2018 interview

Ik vind het prettig om hier te wonen. Het is een bosrijke omgeving. Mijn kamer vind ik prachtig. Ik heb een aparte slaap- en badkamer. Er wordt zeker naar mij geluisterd. Ik kan ook altijd bij de zusters terecht. De zusters zijn heel aardig. Ze gaan prettig met mij om. De verzorging is van goede kwaliteit. Soms moet ik wel lang wachten, maar ik heb de tijd. Voorheen ging ik graag naar de activiteiten, maar het wordt me nu een beetje te veel. Ik eet ook op mijn kamer. Dat vind ik prettiger. Mijn enige uitje is de kapper. De kapsalon is in De Honskamp dat ervaar ik als heel prettig. Ik ga er elke week naar toe. Ik zou De Honskamp zeker aanbevelen. Het is hier fijn. Ik kan ook geen verbeterpunten bedenken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis De Honskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.