Waardering van Opella Verpleeghuis De Honskamp - Lunteren op 18 mei 2018 interview

6.5

Ik woon hier al geruime tijd en ik moet zeggen dat de verzorging voor de verbouwing beter was dan na de verbouwing. Er was toen ook meer gezelligheid met alle bewoner. Dat is nu niet meer. Ik krijg algehele verzorging, ik kan helaas niks meer. De verzorging hieromtrent is goed. De meeste afspraken hieromtrent worden nagekomen. De omgang met de zusters is over het algemeen goed. De ene ligt je beter dan de ander. Ik kan met mijn vragen bij de zusters terecht of ik wat hoor, dat is een tweede. De omgeving is heel bosrijk. Het is hier prettig wonen.Mijn appartement is niet ruim genoeg, ik heb wat meer ruimte nodig voor de rolstoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis De Honskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.