Waardering van Opella Verpleeghuis De Honskamp - Lunteren op 18 mei 2018 interview

Ik woon hier met de afspraak dat wanneer ik zorg nodig mocht hebben ik daar meteen op kan rekenen. De omgang met de medewerkers is zeer goed. Ik kan mijn vragen ook kwijt bij de medewerkers. Ze komen ook wel eens zomaar langs om te vragen of het goed met mij gaat. Ik ben zeer tevreden met mijn appartement, lekker ruim, een slaapkamer en een eigen badkamer. Op zich is het schoonmaken van het appartement goed, maar er zou meer tijd voor vrijgemaakt moeten worden. 20 Minuten is te weinig. Ik woon hier heel prettig. Ik eet in het restaurant en het eten is smakelijk. Er is elke dag keuze uit 2 menu's. Ik zou De Honskamp zeker aanbevelen dat komt door de verzorging door de zusters die is heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis De Honskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.