Opella Verpleeghuis De Honskamp

uit 61 waarderingen

Waardering van Opella Verpleeghuis De Honskamp - Lunteren op 19 maart 2021 Geverifieerd

Ik zie dat mijn moeder hier goed verzorgd wordt. De medewerkers zijn lief voor haar. Zij houdt nog graag de regie en daar houden ze rekening mee. Ook uit de rapportage blijkt dat ze haar serieus nemen. Zo staat daarin welke televisieprogramma's ze graag ziet. Als ik iets vraag dan wordt dat gedaan. Mijn moeder heeft een grote kamer. Die hebben we zelf mogen inrichten, waardoor het echt haar kamer is. Ook heeft ze een eigen badkamer. Dat vind ik perfect. Alles ziet er netjes uit. De gangen worden opgeleukt door stickers op de voordeuren en de binnentuin wordt aangepakt. De ligging van de instelling dicht bij het centrum vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis De Honskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.