Waardering van Opella Verpleeghuis De Honskamp - Lunteren op 18 mei 2018 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik zit hier voortreffelijk, ik woon hier met plezier. De medewerkers zijn fantastisch, er heerst hier een geweldige goede sfeer onder het personeel. Ze zijn vriendelijk naar mij toe en maken altijd even een praatje met mij als ze bij mij zijn. Het eten is hier uitstekend en het hele wonen hier bevalt mij. Nogmaals, het is hier uitstekend. Ik zou "de Honskamp" wel willen aanbevelen. De verzorging van de medewerkers draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven, het geeft mij een gerust gevoel, een gerust gevoel dat er op mij gelet wordt. Ze houden mij in de gaten, houden in de gaten of het goed met mij gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis De Honskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.