Waardering van Opella Verpleeghuis Machtella - Bennekom op 20 februari 2018 interview

6.2

Afspraken worden niet altijd nagekomen. De medewerkers doen hun best, maar door wisselende medewerkers en de werkdruk, gaat dat naar mijn idee niet altijd goed. Het gaat dan bijvoorbeeld over het schoonmaken van het gehoorapparaat. Ik denk wel dat dit beter zou moeten kunnen. De zorg die mijn schoonvader krijgt, is naar mijn mening afhankelijk van de medewerker die de zorg levert. De meerderheid bestaat uit medewerkers die hun werk met veel liefde doen. Zij slaan bijvoorbeeld even een arm om hem heen. Er zijn volgens mij ook medewerkers die het werk voornamelijk voor het geld doen. Daar mis ik de liefde voor het vak. Ik vind dat de medewerkers mij met respect behandelen. De afdeling van mijn schoonvader vind ik redelijk groot. Daardoor is het naar mijn idee minder huiselijk en minder persoonlijk. De omgeving van de instelling vind ik perfect. Het ligt vlakbij een bos en mijn schoonvader heeft een mooi uitzicht. Hij kijkt uit over een vijvertje, waarop en rondom genoeg te zien is. Het gebouw waar hij woont, vind ik een koude uitstraling hebben. Dat komt door de grijze kleurstelling van de muren en het meubilair van de IKEA maakt het naar mijn mening niet veel warmer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis Machtella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.