Opella Verpleeghuis Machtella

Barones van Lyndenlaan 1 6721 PK Bennekom
Deze locatie is onderdeel van Opella

Waardering van Opella Verpleeghuis Machtella - Bennekom op 26 januari 2017 Interview

Overige aandoeningen

De verzorgers staan altijd klaar voor mij, dag en nacht. Als ik bel dan komen de verzorgers zo snel mogelijk. De zorg die ik ontvang vind ik zeer goed, ik heb niks te klagen. Als ik iets vraag word er altijd rekening gehouden met mijn wensen. Het komt sporadisch voor dat ze later komen, maar hier toon ik alle begrip voor. Ik woon in een prachtig appartement en dat heeft veel faciliteiten zoals vloer verwarming. Het is modern en van alle gemakken voorzien. Eerst twijfelde ik over de zorg, maar dat is zo ontzettend meegevallen dat ik tevreden hierover ben. De betrokkenheid van de verzorgers vind ik zeer fijn. Ik voer vaker gezellige gesprekken met de zusters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis Machtella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.