Opella Verpleeghuis Machtella

Barones van Lyndenlaan 1 6721 PK Bennekom
Deze locatie is onderdeel van Opella

Waardering van Opella Verpleeghuis Machtella - Bennekom op 1 november 2016

Diabetes

Mijn moeder woonde in verpleeghuis Machtella vanwege haar zeer hoge leeftijd: zij kreeg daar haar dagelijkse en medische verzorging.Mijn moeder is in het verpleeghuis uitstekend verzorgd. Ik kan geen enkel verbeterpunt noemen en ben blij dat mijn moeder in Machtella heeft gewoond. De zusters, broeders waren altijd vriendelijk naar haar, respectvol, meelevend, luisterden goed naar haar ( en naar ons als familie evenals naar de mede- bewoners).Ook bijzonder zorgvuldig in de lichamelijke en medische verzorging. De samenwerking, sfeer tussen de zusters, broeders onderling, van de leidinggevenden en artsen naar de zusters, broeders kwam ook heel goed en prettig over.Toen mijn moeder de laatste week (voordat zij overleed) op bed kwam te liggen, hebben de zusters,broeders, artsen haar uitstekend verpleegd: zij kwamen vele momenten overdag en 's nachts bij haar kijken, haar verzorgen (checken of zij nog zo comfortabel/aangenaam mogelijk lag). De benadering van mijn moeder kwam toen nog beter naar voren als zeer zorgzaam en liefdevol. Ook wij als familie kregen alle ruimte om dag en nacht bij onze moeder te waken. We konden rusten/slapen in de kamer van mijn moeder of in het stiltecentrum van de Hospice (er werden opklapkbedden neergezet). Mijn moeder kon in haar kamer tot haar overlijden blijven en hoefde haar laatste fase niet te verhuizen naar het naastgelegen hospice.De zusters, broeders garandeerden ons dat mijn moeder alle zorg bij hen kon krijgen wat zij nodig zou hebben. En dit hebben zij meer dan waargemaakt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis Machtella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.