Opella Verpleeghuis Metje

Smachtenburgerhof 3 6732 CD Harskamp
Deze locatie is onderdeel van Opella

Waardering van Opella Verpleeghuis Metje - Harskamp op 11 maart 2021 Geverifieerd

De medewerkers gaan op een goede manier met mijn moeder om. Dat vind ik bewonderingswaardig. Ik vind het heel mooi dat ze elke dag weer positief beginnen. Mijn moeder heeft een kamer op de gesloten afdeling. Ze is ongeveer de helft van de tijd in de huiskamer. De maaltijden worden ook in de huiskamer gebruikt. Er wordt vers gekookt. Door Corona zijn er minder activiteiten. Er is nu een begeleidster benoemd die individueel iets met de bewoners doet. Er was een mogelijkheid om te beeldbellen met de familie. De medewerkers logden in en toen er een storing was duurde het anderhalve dag voordat ik dat hoorde. Dat kwam heel vervelend over. Toen er iemand positief was getest werd er niet gecommuniceerd hoe het met de andere bewoners zou gaan. De communicatie is niet hun sterkste kant. Ik vind het belangrijk dat mensen in hun eigen omgeving kunnen blijven als ze moeten worden opgenomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis Metje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.