Waardering van Opella Verpleeghuis Torckdael - Wageningen op 20 februari 2018 interview

7.8

Het gebouw is vrij nieuw. Dit jaar komt er een mooi park bij en een kinderboerderij. Dat vind ik heel leuk. Mijn man vindt het fijn om te helpen met verschillende klusjes, zoals de tafel dekken en de planten verzorgen. Ik vind dat mijn man hele goede zorg krijgt in het huis. Ik zie dat de verzorgenden echt hun best doen en dat ze goed op mijn man letten. Dat vind ik heel fijn. Ik merk wel op dat er steeds iets minder personeel is. Ik vind het jammer, dat je beneden in het café niet meer iets lekkers kan eten. Ik vind het heel fijn, dat de verzorgenden altijd een praatje met mij maken. Als ik kom krijg ik zelf ook altijd een kopje thee. Als ik naar de afdeling van mijn man bel krijg ik altijd de juiste contactpersoon aan de telefoon. Dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis Torckdael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.