Opella Verpleeghuis Walraven

Oost-Breukelderweg 1 6721 PG Bennekom
Deze locatie is onderdeel van Opella

Waardering van Opella Verpleeghuis Walraven - Bennekom op 17 maart 2021 Geverifieerd

Het gebouw staat dichtbij het bos. Ik ga een paar keer per week met mijn vrouw wandelen in het bos. Dat vindt ze heel fijn. Ze heeft een ruime woon/slaapkamer. De gezamenlijke badkamer is op de gang. Dat vindt ze prima. Ze zit iedere dag in de gezamenlijke woonkamer. Ik vind de woonkamer er gezellig uitzien. Er wordt ook dagelijks vers gekookt. Mijn vrouw vindt het eten lekker. Ze mag van de verzorgenden vaak meehelpen met verschillende huishoudelijke klusjes. Dat vindt ze leuk om te doen. Ik heb het gevoel dat er nu weinig activiteiten georganiseerd worden. Ik mag nu niet meer in de gezamenlijke woonkamer komen vanwege corona. Ik heb hierdoor weinig contact met de andere bewoners en de verzorgenden. Dat vind ik wel jammer. Als ik een vraag stel aan de verzorgenden, dan wordt daar vaak snel op gereageerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis Walraven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.