Waardering van Opella Verpleeghuis Walraven - Bennekom op 16 november 2016 interview

8.8

Ik kom regelmatig in de instelling. Wij krijgen een hele goede indruk. De medewerkers doen hun best en zijn vriendelijk. Ze zijn actief en ook wel proactief met het informeren van de contactpersonen. Bijvoorbeeld hebben ze een ''intro dementia'' mensen kunnen ervaring hoe het voelt om dement te zijn. In de cabine liggen voorwerpen. Men krijgt eerste goed te zien waar alles liggen. Je krijgt een opdracht om bijvoorbeeld een voorwerp te pakken en dan ligt het daar niet meer, omdat ze het verplaatsen. Ik vind het een goed initiatief. Zo krijgt men een beter beeld hoe het voelt om dement te zijn. Ze organiseren ook grote en kleine discussie en info avonden. Wij krijgen regelmatig e-mails als er iets gebeurd met mijn moeder. Ze houden ons goed op de hoogte. Dit vind ik heel belangrijk. Ik vind het knap dat tussen door doen. Ik vind dat de overheid de mantelzorgers meer te gemoed mogen komen. Wij krijgen veel administratief werk. Hier kan de instelling niets aan doen, maar de overheid wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Verpleeghuis Walraven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.