Waardering van Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof - Wageningen op 6 januari 2017 interview

Als ik informatie nodig heb vraag ik er naar, dan neemt een medewerker de tijd voor mij en dat vind ik heel fijn. Er ligt een mapje in mijn moeders kamer en ik kan dat altijd inzien voor bijzonderheden. Bij calamiteiten wordt er contact met mij opgenomen, alles gaat in goed overleg. Ik word altijd heel goed op de hoogte gesteld. Wat ik ook fijn vind is dat zodra mijn moeder zich niet prettig voelt zij lieve aandacht krijgt, ook al is het in de nacht. Zij wordt dan gerustgesteld door middel van oprechte aandacht. Als er iets is dan wordt er altijd naar een oplossing gezocht. Mijn moeder heeft ook een agenda waar mijn moeder, de begeleider, ik en andere familieleden notities in schrijven die te maken hebben met mijn moeder. De toegang vanuit de huiskamer naar de keuken en badkamer is krap, dus moeilijk bereikbaar met de rollator die mijn moeder moet gebruiken. De badkamer zelf is ook te krap voor de rollator vanwege een draai die gemaakt moet worden. Het is te onhandig om met een rollator jezelf te wassen. Mijn moeder heeft een mooi uitzicht vanuit haar kamer en heeft zicht op de vijver. Er zijn te weinig liften, tevens zijn de liften te klein.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.