Waardering van Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof - Wageningen op 9 januari 2017 interview

8.2

De afspraken lopen allemaal goed, als de verzorgers vragen hebben dan bellen zij mij meteen. Ook als mij vader vraagt of zij mij willen bellen dit doen zij dat ook gelijk. Daar voel ik mij heel fijn bij. De begeleiding gaat goed, ik zie dit maar hoor het ook van mijn vader. Dit vind ik heel goed. De medicatie gaat goed. Ik krijg voldoende informatie als ik iets vraag aan de verzorgers en dan kijken zij altijd wel naar een oplossing. Mijn vader is vrij daar als hij iets wilt ondernemen, zolang hij maar doorgeeft wat hij gaat doen. De accommodatie is schoon. Alleen bij binnenkomst van de hal vind ik de vloeren wel een beetje stoffig, dit geldt ook voor de gang bij mijn vader. Dat vind ik niet fijn want vloeren moeten netjes zijn. De kamer van mijn vader is schoon, en als de wc tussendoor niet schoon is, doe ik dit zelf dat vind ik geen probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.