Waardering van Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof - Wageningen op 24 april 2017

5.7

Mijn moeder woont hier al jaren. Het huis is verouderd en klein. Er is onduidelijkheid over de toekomst. De zorg kan beter, er zijn wat vaste ervaren  verzorgenden weggegaan die ondanks de drukte de tijd namen voor mijn moeder. Er zijn wat nieuwe verzogstenden waar mijn moeder nog aan moet wennen. Het eten is goed en er zijn volop activiteiten in huis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof - Wageningen

Hartelijk dank voor uw waardering. Helaas lezen we dat u niet geheel tevreden bent. We hebben geprobeerd om via de redactie van Zorgkaart Nederland contact met u te leggen om door te spreken over uw zorgen. Helaas heeft u aangegeven daaraan geen behoefte te hebben. Dat vinden we jammer, maar we kunnen niet anders dat dit respecteren. Uw opmerkingen nemen we nu in algemene zin mee op de locatie.

Met vriendelijke groet,
Opella Beleidsadvies

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.