Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof

Thorbeckestraat 1 6702 BR Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Opella

Waardering van Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof - Wageningen op 3 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

Over het algemeen komt de verzorging de afspraken na. Soms komt het voor, dat er gesprekken zijn geweest met de arts en de verzorging en ze dat vergeten terug te koppelen naar mij toe. Ik vraag dan zelf, hoe die gesprekken zijn verlopen. Dit kan beter, door bij de wisseling de informatie goed over te dragen naar degene die dan in dienst komt. Er ligt een map, waarin staat wat ze gedaan hebben met mijn moeder. Door verandering van de software wordt de map niet meer dagelijks bijgewerkt. Dat vind ik een slechte zaak. Deze map wordt maar een keer per week ververst dat vind ik te weinig. Er komt dan in te staan, dat ze bijvoorbeeld is gevallen en/of de medicijnen veranderd zijn. Wij moeten hierdoor zelf vragen hoe het is gegaan met mijn moeder. Ik vind die informatie erg belangrijk, omdat ik op de hoogte wil zijn van wat zich afspeelt. Ik wil graag weten of er veranderingen zijn in bijvoorbeeld haar medicijngebruik. De verzorging kent ons goed. Mijn vrouw en ik komen er dagelijks. Als wij in het verzorgingstehuis binnen komen, dan weten ze dat we voor mijn moeder komen. Ze is helemaal afhankelijk van de verzorging. Ze kijken goed naar haar om. Mijn moeder zegt dat ze goed behandeld wordt. Ze heeft er een goed gevoel bij. Wanneer ze belt dan zijn ze er meteen. Ze brengen haar naar de activiteiten en wanneer ze zich niet goed voelt dan komen ze regelmatig kijken. Bijvoorbeeld bij de blaasontsteking dan letten ze er goed op, of ze genoeg drinkt. Dat vind ik prima. Ze halen haar op tijd uit bed en het tens apparaat sluiten ze op vaste tijden aan. Ik heb daar een goed gevoel bij. De recreatie zaal is mooi, het is gerenoveerd. Er is een winkeltje bij, waar mijn moeder dingen kan kopen. Haar kamer, waar ze woont en slaapt is wat minder, omdat het wat ouder is. Mijn moeder vindt dat ze het in dit verzorgingstehuis goed heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Woon- en zorgcentrum De Nudehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.