Waardering van Present Open Vensters - Ameide op 9 mei 2018 interview

6.8

Er worden bepaalde zorg afspraken gemaakt, sommige verzorgenden houden zich daar wel aan en sommige totaal niet. De zorg sluit aan op mijn moeder, er wordt echt gekeken naar wat zij nodig heeft. De medewerkers zijn aardig tegen mijn moeder, maar helaas is er niet altijd voor wat aandacht. Ik heb een vast contactpersoon en als er iets dan ik die altijd bereiken. Als er echt iets ernstigs is waar ik over wil praten dan wordt er gelijk tijd voor mij vrij gemaakt. Voor overige vragen mail ik. Het is een nieuw gebouw en ik vind het heel slecht gebouwd. Er is geen ruimte voor de bewoners om even lekker te dwalen. Alle deuren zijn nu dicht. Buiten is het zo klein dat als alle bewoners met een rolstoel daar zitten en er moet iemand naar het toilet, dat dit een heel gedoe is. Mijn moeder heeft een mooie kamer met voldoende ruimte, zij heeft een eigen badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Present Open Vensters? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.