Waardering van Palet, locatie De Hofwijck - Leeuwarden op 15 mei 2010

6.2

Ik ben erg te spreken over de vriendelijkheid van het personeel en het organiseren van uitjes. Ik weet daarentegen dat de bewoners al heel lang klagen over het eten. Vaak is het vlees wat te taai is en ook de variatie van groenten kan beter. Een groepje ouderen heeft hier meer dan een jaar geleden een gesprek over gehad met iemand van de leiding en er werd aangegeven dat hier verbetering in zou komen. Tot op de dag van vandaag is er geen verandering opgetreden. Men zegt dat de ouderen ook inspraak hebben, maar uiteindelijk is dat naar mijn idee niet waar. Er zit ook een zorghotel en volgens mij wordt er meer aandacht aan het zorghotel gegeven dan aan de ouderen. Ze konden er zo van genieten als er op zondag een film gedraaid werd. De apparatuur is al lange tijd kapot en er wordt niks aan gedaan om dit te vervangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Palet, locatie De Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.