Waardering van Pantein Aldenhorst - Mill op 24 januari 2018 interview

8.2

Het gebouw is wat verouderd, maar ik vind het er heel gezellig. Mijn schoonmoeder heeft een heerlijke eigen kamer. Mijn schoonmoeder heeft vriendschap gesloten met een buurvrouw waar ze regelmatig koffie mee drinkt. De omgeving is perfect. Aan de achterkant is er een parkje waar geiten rond lopen. Verderop zie je de weilanden liggen. Regelmatig worden er activiteiten en uitstapjes georganiseerd. Ik vind dat er heel goed geluisterd wordt naar mijn schoonmoeder en ook naar de familie. Er worden zogenaamde familieavonden georganiseerd waar we met ideeën kunnen komen. Als er wat met haar aan de hand is, is de zorg heel goed en adequaat. Als het nodig is, komt er snel een arts bij of krijgt mijn schoonmoeder fysiotherapie. We hebben tevens toegang tot het elektronisch dossier. Daarin kunnen we precies volgen hoe het met haar gaat. Wij zijn heel tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pantein Aldenhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.